پزشک خصوصی پزشک خصوصی .

پزشک خصوصی

انزال زودرس و درمان آن

انزال زودرس یکی از اختلالات جنسی در آقایان است که در ابتدای شروع رابطه‌ی جنسی و به سرعت اتفاق می افتد و فرد را به *** می رساند. طی تحقیقات انجام شده توسط پزشکان این حوزه، مشخص گردیده که انزال زودرس در کمتر از یک دقیقه و بعد از دخول اتفاق می افتد که همین امر در صورت تکرار می تواند موجب استرس و نگرانی در آقایان گردد.

در چنین شرایطی و در صورت داشتن انزال زودرس بهتر است در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید. پزشک با بررسی آزمایش خون و سطح هورمون مردانه (تستوسترون) متوجه مشکلات فرد خواهد شد که فرد را به یک متخصص اورولوژی یا یک متخصص سلامت (روان روانشناس یا روانپزشک) که در زمینه اختلالات جنسی تخصص دارند، ارجاع خواهد داد.

در صورت معمول زمان رسیدن به *** آقایان چیزی حدود ۴ تا ۸ دقیقه است که البته این عدد با شرایط سنی، جسمی و غیره هر فرد متغیر خواهد بود. انزال زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که مرد در حین رابطه جنسی زودتر از آنچه که خود یا شریک زندگی‌اش بخواهد به *** می رسد. زودانزالی یکی از شایع ترین مشکلات جنسی است که تخمین زده شده از هر ۳ مرد، ۱ نفر دچار آن می گردد.

عواملی متعددی می تواند باعث بروز این مشکل در آقایان گردد که شامل:

دوری کردن از رابطه جنسی در یک بازه زمانی طولانی

خودارضایی در سنین نوجوانی که ممکن است با نگرانی و در سرعت بالا انجام شود.

مشکلات روانی و عاطفی همچون: افسردگی، استرس و اضطراب که از مهم ترین عوامل برای بروز چنین مشکلی هستند.

برخورداری از بیماری و یا استفاده از داروهایی خاص

استفاده از مواد مخدر

کمال گرایی در رابطه جنسی

تجربیات بد جنسی یا سوء استفاده جنسی

اختلال در نعوظ

راه های درمان انزال زودرس:

در برخی موارد، درمان انزال زودرس ممکن است شامل انجام اقدامات ساده باشد. یکی از این اقدامات انجام تمرینات ورزشی مانند: تمرینات کف لگن است (ضعف عضلات کف لگن ممکن است توانایی شما را برای به تاخیر انداختن انزال مختل کند) .

 

برای انجام این تمرین:

عضلات کف لگن خود را سفت کنید، انقباض را به مدت سه ثانیه نگه دارید و سپس سه ثانیه استراحت کنید، این کار را چند بار پشت سر هم امتحان کنید. این تمرین را در حالت نشسته، ایستاده یا راه رفتن نیز انجام دهید.

استفاده از کاندوم

کاندوم ممکن است حساسیت غیر مجاز می باشد تناسلی را کاهش دهد، که می تواند به تاخیر در انزال مردان بسیار کمک کند.

استفاده از ژل تاخیری

ژل تاخیری یکی از محصولات بسیار کاربردی برای درمان زودانزالی در آقایان است. این کرم‌ها و ژل های بی‌حس ‌کننده حاوی یک عامل بی‌حس‌کنندگی مانند: بنزوکائین، لیدوکائین و غیره هستند که بهتر است ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قبل از رابطه جنسی روی غیر مجاز می باشد تناسلی استفاده شود تا حس را کاهش دهد و به تاخیر در انزال کمک کند. ژل تاخیری انیگما لانگ لاو محصولی است که بر پایه آب ساخته شده و به افزایش زمان نزدیکی و کترل *** کمک می کند. این محصول را می توانید بدون نسخه و با مراجعه به سایت انیگما به صورت آنلاین خریداری کنید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۱۲ توسط:sadeghi موضوع: نظرات (0)